Травневий похід по Криму
Вашій увазі пропонується фотозвіт про туристський похід по Криму на травневі свята групи студентів електротехнічного факультету. Група у складі 37 чоловік за п'ять днів пройшла біля 80 километрів по Ай-Петринській яйлі.
Подорож взяла початок в селі Родниковському, куди ми приїхали автобусом з м.Севастополя.
Неподалік від Родниковського розміщена знаменита Скельська печера, мимо якої мы пройти не могли (фото11). Далі був підйом в Карадагський ліс під керівництвом голови туристського клубу "Романтик" нашого університету Тимофія Панфілова (на фото 12 він з найбільшим рюкзаком). Вийшовши з лісу, продовжили підйом до краю Ай-Петринської яйли (фото 3, 4, 8) і накінець побачили море, піднялись на вершину Ай-Петрі (фото 5,6, 9,10, 14,15), зустріли світінок на вершині Ат-Баш. З яйли мы спустились в Фороський храм (фото 18), добрались до Фороського парку (фото 7) і скупались в ласковому (+14) Чорному морі (фото 1. 2). Звідси повернулись в рідне Запорожжя, де нас чеколи мами і сесія.