ЗАНЯТТЯ В СТИЛІ БРЕЙН-РИНГУ
   Об'єктивною тенденцією світового розвитку в умовах сьогодення є те, що наука стала провідним фактором прогресу. Вирішення економічних та соціальних проблем будь-якої держави, а також її стратегічний розвиток вимагають, перш за все, наукового обґрунтування. Тому основою суспільного розвитку в XXI столітті стає інтелектуальний працівник, який повинен відзначатися високою компетентністю і здатністю до самостійного творчого вирішення проблем, вмінням поновлювати та розширювати базові знання, використовувати у своїй роботі все нове, що з'являється в науці та практиці, застосовувати новітні методи організації роботи, сучасну комп'ютерну техніку, економіко-статистичні й економіко-математичні методи і моделі. Всі ці якості необхідно виховувати у студентів вищого навчального закладу через їх активну участь у поглибленому вивченні навчальних дисциплін і розвитку особистості студента - оволодінню ним дослідницьких навичок, підвищенню культури його мови, етики та естетики ділового спілкування.
Саме у такому новому контексті з позицій методичного проведення відбулося заняття з дисципліни "Маркетинг" 25.01.09 у групах ФЕУ-517- 537 на 2-ій пари в ауд.368.
   Навчальна дисципліна "Маркетинг" допомагає студентам розкрити можливості їх участі в практичної роботі як найбільш активній і творчій формі одержання знань. Заняття було проведено в формі "Ділова гра". За оцінкою студентів дана форма проведення занять єфектівішна звичайних, допомагає засвоїти теоретичний матеріал.
  Відгук студентів: За тиждень до події наш предметний викладач з "Маркетингу" Кочнова Ірина Валентинівна під керівництвом зав. кафедри менеджменту Гудзя Петра Васильовича запропонувала провести неформальне змагання типу "Брейн-ринг" між трьома групами потоку менеджерів 3-го курсу. Наш викладач розуміє, що саме цікаві заняття допомагають закріпити знання найкраще.
Було вирішено провести це заняття 25-го січня, тобто на наш "Професійний день". Спочатку до ідеї ми віднеслися досить скептично, бо це був зовсім новий для нас вид проведення заняття. Все ж ми вирішили спробувати.
   Для проведення конкурсу потрібно було вибрати представників які репрезентували б нашу групу, та це зовсім не означає, що інші були поза конкурсом, кожен з групи був важливою частиною команди.
За тиждень кожній групі потрібно було придумати назву, презентацію своєї команди та підготувати газету. Навіть підготовка до гри була досить захоплюючою та плідною. Вона об'єднувала наш колектив, розвивала наші вміння, а результат перевершив всі наші очікування!
Пара пройшла чудово. Ми не лише отримали величезну кількість емоцій, а й в цікавій, незвичній формі змогли продемонструвати набуті на лекціях та практиці знання з маркетингу. А головне - отримати нові!
   Усі три команди були підготовлені на всі 100%. Чудові презентації та газети, командний дух зближував нас.
Команда ФЕУ-516 "Зоряні конячки" здобула не тільки перемогу, а й в подарунка величезний торт.
   Цікаво те, що такий вид заняття сприяв подальшому навчальному процесу: підвищилась відвідуваність занять, а також загальна зацікавленість в дисципліні. Кажуть, студентські роки - найкращі, саме такі заняття роблять їх особливими.